ETEN VOOR ALLEENSTAANDE LEDEN

Datum:      zondag 6 oktober 2024
Aanvang:  13.00 uur;           Einde: 17.00 uur
Adres:       Stella Maris, Kapelaan Kockstraat 91, Welberg
Kosten:     € 42,50 p.p.  (excl. drankjes)
Aanmelden: uiterlijk vrijdag 27 september 2024   (zie strookje in de nieuwsbrief)

Alle alleenstaande leden worden van harte uitgenodigd om mee uit eten te gaan bij Brasserie Stella Maris. We gaan hier genieten van een uitgebreid warm en koud buffet. Als voorgerechten worden carpaccio, serranoham met huzarensalade, Hollandse garnalencocktail, palingamuse en gerookte zalm met zalmsalade geserveerd. En als hoofdgerechten: gamba’s in knoflook-olie, gegrilde zalm met hollandaisesaus, varkenshaas in champignonsaus, spareribs en kipsaté.

Wat het eten voor alleenstaanden betreft is afgesproken, dat iemand, wiens partner in verband met ziekte niet meer thuis woont, als alleenstaand beschouwd wordt en mag deelnemen.