CULTURELE DAG

Aanvang: 10.00 uur (zaal open 9.30 uur); einde: 16.15 uur
Adres:      ‘t Cromwiel, Krommeweg 1, Steenbergen
Kosten:     € 10,- p.p.
Aanmelden: uiterlijk donderdag 19 september 2024 (zie strookje in de nieuwsbrief)

Op 3 oktober a.s. organiseert de GOOS weer een Culturele Dag.

Elke KBO-afdeling in onze gemeente mag een aantal leden uitnodigen. Op basis van het ledenaantal zijn aan onze afdeling 44 plaatsen toegewezen. Gastleden moeten zich aanmelden bij de eigen afdeling. Vol = vol !

De deelnemers worden ontvangen met koffie/thee en iets lekkers. Hierna verzorgt Ineke Strouken een lezing met als thema “Winterfeesten, van St.Maarten tot Carnaval” over bekende tradities op alle feestdagen in de winter. Ineke Strouken is een begenadigd spreker over ons cultureel en immaterieel erfgoed. Met veel humor biedt zij ons een kijkje in onze eigen culturele historie. Na de lezing wordt aan de deelnemers een Brabantse koffietafel aangeboden. In de middag staat een optreden van het duo Anita en Ed met een muzikale bingo op het programma. Rond 16.15 uur wordt de culturele dag afgesloten.