28 augustus 2024

PARTNER VRIENDENLOTERIJ

GELD VERDIENEN VOOR DE AFDELINGSKAS

Sinds kort zijn wij partner geworden van “De Vriendenloterij”. Hierdoor is het mogelijk om onze kas flink te spekken, zodat de contributie laag kan blijven en wij voldoende activiteiten kunnen blijven organiseren.
Onze leden, die al meespelen of mee gaan spelen met “De Vriendenloterij”, kunnen ons financieel steunen zonder dat dit hen extra geld kost. Een lot kost maandelijks € 15,25. “De Vriendenloterij” schenkt 40% per lot aan ons als u onze vereniging als goed doel aan uw lot heeft verbonden. Dat is per lot € 6,00 per maand.
Wij vragen dan ook de deelnemers aan “De Vriendenloterij” om KBO- Steenbergen als goed doel voor hun lot(en) aan te wijzen. Dat is heel eenvoudig: U belt met de ledenservice van “De Vriendenloterij” via tel.nr. 088-0201 020. Via keuzeoptie 5 krijgt u dan een medewerker aan de lijn bij wie u kunt aangeven dat u KBO-Steenbergen (code 21590) wilt koppelen aan uw lot(en).
Nogmaals: het kost u niets extra’s; u betaalt alleen de prijs van uw lot of  loten, maar wij ontvangen daarna van “De Vriendenloterij” wel maandelijks € 6,00 per lot, waarmee u meespeelt. Voor eventuele nadere informatie kunt u contact opnemen met onze penningmeester Will van Eekelen, tel. 0167 565 025.

Mogen wij op uw medewerking rekenen?