1 juli 2024

RABO CLUBSUPPORT 2024

Ook dit jaar doet KBO-Steenbergen mee met de Rabo ClubSupport Actie. Van 2 tot en met 24 september kunt u als lid van de Rabobank uw stem uitbrengen op onze vereniging. Op basis van het aantal behaalde stemmen krijgen we vervolgens een geldbedrag van de Rabobank, waarmee we weer activiteiten voor u kunnen organiseren.

U kunt stemmen via de Rabo App of Rabo Online Bankieren. Als u inlogt, vindt u de lijst met deelnemende verenigingen onder “Instellingen” en vervolgens onder “Mijn lidmaatschap”. U kunt ook bellen naar de Rabo-klantenservice (tel.nr. 088 722 66 00) en uw stemcode opvragen. Stemmen moet vervolgens wel via de website gedaan worden, bijvoorbeeld met hulp van familie of een ander KBO-lid.

U kunt stemmen op maximaal drie verenigingen. Stemt u ook op onze vereniging? Bij voorbaat dank daarvoor! En vraagt u vooral ook familie en bekenden om een stem uit te brengen op KBO-Steenbergen!