DAGTOCHT NAAR GARDEREN EN HARDERWIJK

Thuiskomst: 21.15 uur: Dinteloord, bushalte Zuideinde
                     21.30 uur: Steenbergen, bushalte Molenweg
Kosten:         € 75,- p.p. voor leden; € 80,- p.p. voor niet-leden

Aanmelden: uiterlijk woensdag 31 juli 2024 (zie strookje in de nieuwsbrief)

Rond 9.30 uur wordt in Lexmond gepauzeerd en genoten van koffie/thee met gebak. Daarna gaat de reis verder naar De Beeldentuin in Garderen. Hier kunt u genieten van meer dan 200 beelden en zandsculpturen, voorzien van speciale effecten. Het thema van de tentoonstelling voor 2024 is BOEKEN. Wandel door de grote zandbibliotheek en bewonder de prachtige verhalen van kinderboeken, sprookjes en literatuur. In het park kunt u lunchen in Restaurant De Rozentuin (niet bij de prijs inbegrepen). Om 13.30 uur vertrekt de bus naar Harderwijk. Daar heeft u tot 16.30 uur de tijd om rond te wandelen of een terrasje te pakken, waarna de bus u naar Restaurant Schimmel in Woudenberg brengt voor het diner. Om 19.30 uur vertrekt de bus voor de terugreis naar West-Brabant.

Let op: Leden van KBO-Steenbergen en KBO-Dinteloord krijgen tot 15 juli 2024 voorrang bij aanmelding. Daarna kunnen ook niet-leden inschrijven.